Alla inlägg under oktober 2013

Av Kim - 30 oktober 2013 14:31

Intevju med Alice Samuelsson

Jag: Hej 

Alice:Hej

Jag: Ska vi börga med några frågor?

Alice:Ja!!!!

Jag: Är du kär i Justin Bieber (fråga från Emil Samuelsson)

Alice: Nej det är jag inte

Jag: Vet du hur man gör vaser (fråga från Emil Samuelsson)

Alice: Ja det vet jag :)

Jag: Villken katt är finast av Moly, Pysen, Sixten och Peppsi (frågan från Matilda Samuelsson)

Alice: Peppsi är fi nnast (Alla dom här kattena finns i våran slekten)

Jag: Villken godis tycker du bst om (fråga från Matila Samuelsson)

Alice: Dumle

Jag: Villken är din favo låt

Alice: Bst soong ever

Jag: Vad är din favo film det har jag alltid undrat

Alice: Harry Poter

Jag: Nu tror jag att vi har stelt alla 

Jag: så ska vi säga hej då

Alice: Hejdå

Jag vi ses snart

Av Kim - 30 oktober 2013 14:31

Intevju med Alice Samuelsson

Jag: Hej 

Alice:Hej

Jag: Ska vi börga med några frågor?

Alice:Ja!!!!

Jag: Är du kär i Justin Bieber (fråga från Emil Samuelsson)

Alice: Nej det är jag inte

Jag: Vet du hur man gör vaser (fråga från Emil Samuelsson)

Alice: Ja det vet jag :)

Jag: Villken katt är finast av Moly, Pysen, Sixten och Peppsi (frågan från Matilda Samuelsson)

Alice: Peppsi är fi nnast (Alla dom här kattena finns i våran slekten)

Jag: Villken godis tycker du bst om (fråga från Matila Samuelsson)

Alice: Dumle

Jag: Villken är din favo låt

Alice: Bst soong ever

Jag: Vad är din favo film det har jag alltid undrat

Alice: Harry Poter

Jag: Nu tror jag att vi har stelt alla 

Jag: så ska vi säga hej då

Alice: Hejdå

Jag vi ses snart

Av Kim - 29 oktober 2013 09:39

Hej och i inleget jag gorde i går sa jag ju att jag skule intevjua Alice och då tenke jag att i9n kunde kommentera vad ni vill att jag ska fråga så men jag har lite frågr en då så men men  ja det var det jag ville säga så hejdå

hejdå

Av Kim - 28 oktober 2013 23:01

Jag vet att det är sent men ja ja

Imorgon ska jag hem till mamma och och sen ska vi till mormor och då får jag trefa

Alice och Matilda och dom är mina kusiner som bor i England...

Ja Ja

Jag läser Harry Poter i skolan och jag tar med böker och dator som jag kommer hola på med när jag har tråkigt

I helgen var Lea här och det var roligt

Joo när jag är hos mormor (jag skriver bara mormor istälet för mormor ooch morfar) kommer jag inte blogga så mycket så att ni vet

Men nu ska jag sluta så Hejdå

      Hejdå saknar rdan hem      

OBS

Jag har msp för er som spelar men jag kan inte ha fler vänner och jag heter kimroki men jag vet inte varför jag skrev deta  men men men men men 

Men jag tror jag kommer intrevjua Alice så kola ibland så ni ser men det blit ingen vidio men jag kan lega ut en bild

Så hejdå

Av Kim - 28 oktober 2013 23:01

Jag vet att det är sent men ja ja

Imorgon ska jag hem till mamma och och sen ska vi till mormor och då får jag trefa

Alice och Matilda och dom är mina kusiner som bor i England...

Ja Ja

Jag läser Harry Poter i skolan och jag tar med böker och dator som jag kommer hola på med när jag har tråkigt

I helgen var Lea här och det var roligt

Joo när jag är hos mormor (jag skriver bara mormor istälet för mormor ooch morfar) kommer jag inte blogga så mycket så att ni vet

Men nu ska jag sluta så Hejdå

      Hejdå saknar rdan hem      

OBS

Jag har msp för er som spelar men jag kan inte ha fler vänner och jag heter kimroki men jag vet inte varför jag skrev deta  men men men men men 

Men jag tror jag kommer intrevjua Alice så kola ibland så ni ser men det blit ingen vidio men jag kan lega ut en bild

Så hejdå

BFF

Av Kim - 27 oktober 2013 20:29

Är bed bästa vännen och tittar på fillm

Av Kim - 21 oktober 2013 14:40

Hej Hej 


Ihelhen var jag men kommpis och vi vart BFF igen (bara i lördags)

och igår var jag på stan ocg sen åt jag mamma, Emil och en komppis roch det var got


På stan var jag på H#M ocg BR

På H#M köpte jag en möra, en findision, en slaks svamp eller någoot och en palet med ögonsugor 

På BR köpte jag en topmodel bok penor, bestis armband och kort på JB

Och på java åt jag mongolisk bufe och då fick man äta allt

Och nu kommer jag slut för jag kommer inte på mer så ja herdå

Hejdå Hejdå

Av Kim - 17 oktober 2013 17:15

Är med världens bästa vän just nu.

Idag har jag haft jumpa och jag glömed mia gumpa kläder på 15 m så aa, jag skule ha tagit en mem alla andra fick den och jag fick den inte för att ja har fot ae alergisk reaksjon så aa och jag har (kllasen) tog billder idag så jag har haft fullt upp.

Jag åt korvstråganof till midag det var got.

Men jag nu kom jag inte på något och att säga så aaaa....

Just nu tittar jag på nickelodeon...

Om ni vill kan ni skika frågor för jag har en liten frågestund nu så ja.

Jag har skafat GSM=gosupermosdel

 Och en sak till om ni som läser vill veta var jag och min bästa vän gör så gå in på YouTub cg sör på Kim och Lovisa-Tierp Så skulle jag och Lovisa bli jete glada  

Sprutan jag skulle ha fot är mot liv moderhals kanser och jag ska ta spruta hors läkaren JAG HATAR SKOLAN IBLAND 

<3 <3 <3 <3 

så puss och kram så ses vi


                                                 OBS

                           Jag ska försöka bloga så ofta som möjligt!!!

Så hej hej


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur mogna av er har rest utomlans
 Ja
 Nej
 Jag ska snart

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards